پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119807
قلعه نويي از روي سي دي داسيلوا را پسنديد
تاریخ انتشار : 1393/09/23 08:47:16
نمایش : 1375
عضو هيات مديره باشگاه استقلال گفت: «افشارزاده پيگير موضوع جذب بابک حاتمي است و ما هم دنبال کارها هستيم.»
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، منصور پورحيدري درباره آخرين تصميمات انجام گرفته در کميته نقل و انتقالات استقلال اظهار داشت: «در حال انجام دادن کارهاي مان هستيم تا شرايط به نحوي که کادر فني مي خواهد پيش برود. البته در نقل و انتقالات نيم فصل و ابتداي فصل دو تفاوت عمده وجود دارد. مهمترين تفاوت اين است که در ابتداي فصل بازيکنان يا آزاد هستند يا قراردادشان با باشگاه شان به پايان رسيده است ولي در نيم فصل بازيکنان همه در تيم هاي شان مشغول بازي هستند و براي به خدمت گيري آنها بايد نظر مساعد باشگاه هاي شان را هم جلب کرد.»

وي ادامه داد: «در حال حاضر بر سر مسايلي مثل رقم رضايتنامه يا اينکه يک باشگاه در ازاي آزاد کردن بازيکنش از تيم ما بازيکن مي خواهد به مشکلاتي برخورده ايم که باعث مي شود تا کمي در دروند کاري مان کندي صورت بگيرد.»


عضو کميته نقل و انتقالات استقلال در اين باره که با صادر نشدن چک مورد نظر باشگاه سايپا از سوي پرسپوليس حالا استقلال مي تواند راحت تر بابک حاتمي را جذب کند توضيح داد: «در اين باره شخص افشارزاده در حال مذاکره با باشگاه سايپا است. در مجموع اميدواريم تا ليستي که امير قلعه نويي به ما داده است را جذب کنيم.»


پورحيدري در اين ارتباط که آيا اعضاي کميته نقل و انتقالات موافق جذب غلامرضا عنايتي است يا نه اظهار داشت: «اين موضوع صددرصد به نظر کادر فني مربوط مي شود و ما فقط مسئوليت مذاکره با باشگاه ها و بازيکنان را داريم. ضمن اينکه عنايتي هميشه نشان داده در هر تيمي که هست براي آن تيم مؤثر بوده است. همانطور که گفتم اگر اين تقاضا براي جذب عنايتي مربوط به ابتداي فصل بود کار خيلي راحت تر مي شد اما الان و در نيم فصل کمي کار براي مان دشوار مي شود.»


وي درباره اينکه آيا کميته نقل و انتقالات نسبت به بحث سن عنايتي موضعي ندارد بيان داشت: «ما فقط در بحث مذاکره با بازيکنان ورود مي کنيم و بيش از آن دخالتي در اتفاقات نداريم. اين کميته ابتداي فصل هم بود و در آن برهه هم فقط براي جذب نفرات مدنظر کادر فني تلاش مي کرد. حالا هم همه هم و غم ما اين است که بتوانيم نفرات مدنظر سرمربي تيم را جذب کنيم.»


سرمربي اسبق استقلال درباره بازي آخر اين تيم در اهواز هم صحبت کرد و گفت: «متأسفانه در بازي که مي توانستيم برنده باشيم موفق به اين کار نشديم و سه بار از حريف جلو افتاديم اما هر بار گل دريافت کرديم. اين نشان مي دهد که استقلال در خانه حريف بازي خوب و هجومي را به نمايش گذاشته است اما اينکه ۴ گل خورده است هم نشان دهنده اين است که ما در دفاع نتوانسته ايم خوب عمل کنيم. مطمئن هستم کادر فني در تعطيلات به خوبي روي اين موضوع کار خواهد کرد. چون برنامه تيم را که توسط قلعه نويي تنظيم شده مي دانم و براي بحث دفاعي هم برنامه هاي خودش را ريخته است. ضمن اينکه ما در ادامه ليگ شانس بيشتري نسبت به دور رفت داريم. چرا که علاوه بر بازي هاي خانگي بيشتر رقباي اصلي ما براي قهرماني در ليگ درگير رقابت هاي ليگ آسيايي مي شوند و اين آنها را از تمرکز کامل روي ليگ دور مي کند.»


عضو هيأت مديره باشگاه استقلال در اين باره که جدايي منتظري از استقلال تا چه اندازه در ضعف اين روزهاي خط دفاعي تيم استقلال نقش داشته خاطر نشان کرد: «قطعا جدايي منتظري در اين زمينه بي تأثير نيست. البته بازيکناني که الان در استقلال هستند هم مؤثر هستند اما منتظري به عنوان يک دفاع مطمئن و با اخلاق چه در تيم استقلال و چه در تيم ملي نشان داده که يک بازيکن تعيين کننده در خط دفاع است.»


پورحيدري در اين باره که با وجود جذب رافائل داسيلوا چرا پس از ۱۸ هفته چرا اين بازيکن هنوز يک بار هم درون دروازه نايستاده است گفت: «قلعه نويي در ابتداي فصل که قصد انتخاب اين بازيکن را داشت از روي سي دي اين بازيکن را ديد و انتخابش کرد. او معتقد بود که مي تواند به تيم کمک کند. اما يکسري مشکلات مانند عدم آشنايي اش به زبان انگليسي باعث شده تا او نتواند با اعضاي تيم ارتباط برقرار کند.»


وي در پاسخ به اين سئوال که آيا قبل از جذب اين دروازه بان کسي نمي دانسته که او انگليسي بلد نيست بيان کرد: «به هر حال اين هم از اتفاقاتي است که رخ داده ولي در اين مدت فروزان توانسته به خوبي وظايفش را اجرا کند و کار را پيش ببرد.»
 
کد مطلب: 590 پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html